2011. május 31., kedd

Mirco hullám Elta

Mirco hullám Elta:
Használt Mikrohullámú sütő a Dark Blue a vállalat által Elta, állapota még mindig a hegy tetején egy wattos 1200, temetés nyomait kopás + elszíneződés a jobb oldalon, és a borítón.

Saját pickup van szükség

A kötelező apró betűs, sajnos:

Mivel árverésen sem garanciát, jótállást vagy kitoloncolási politikát.

Kérem, hogy fontolja meg, hogy én nem vagyok kereskedő, hanem egy magánszemély. Az új uniós törvény előírja ugyanakkor, hogy most kell, hogy magánszemélyek egy egyéves és cseréjének jog minden termékre, kivéve, ha kizárhatja. Én vagyok az én részleteit sok erőfeszítést és biztosítja számukra a legjobb tudásunk és meggyőződésünk. Miközben a vásárlás Ön megerősíti, hogy az a tőzsdén, panaszt vagy visszatérő kifejezetten kötelezettséget vállal arra, hogy ismerjék, és ezt a szerződést.
Ár: 25 EUR VB